Raportti: Yrväke

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset, teidän poikanne maailmalla, Donald Trump Jr., tuo veljiensä vartija, hyvien ystäviensä hyvä ystävä, Ex PUA, ilmoittaisi teille raportin muodossa viime viikosta!

Paljon tapahtui, ja liittyi pääasiassa naisiin, mutta koska ajattelin yrittää mahduttaa ainakin itse raporttiosion tähän yhteen ruutuun, joten en toki kerro kaikkea, mutta pointit voin kirjoittaa toiseen ruutuun.

Raportissa Ex PUA:lla oli kilpailija. Tai sanotaanko, että hänet haastettiin, hänen osuttua paikalle pahaa aavistamatta. Mikä tästä tekee mielenkiintoisen, oli se, että kyseessä oli eräänlainen sinisen pillerin tyyppi. Siis sikäli, että sillä oli puppemaisia maneereja, mutta myös valkoritarimaisia. Paha sanoa kumpi lopulta oli kyseessä.

Kaikki alkoi kun olin eräässä tapahtumassa viime viikolla.

Olin löytänyt ja hukannut erään ytnin (se ytn näytti tältä naiselta: http://orig06.deviantart.net/774c/f/2010/329/1/0/jennifer_connelly_by_jcapela-d33l8vi.png) jonka kiinnostuksen merkit testasin, minkä jälkeen avasin, ja koska olin niiden suhteen oikeassa, me pääsimme juttuun. Tiemme erosivat kun hän porukkansa kanssa lähti alueelta. Ylihintaisen juoman sijaan, päätinkin lähteä etsimään häntä.

Tämä takaa-ajo johdatti minut raportin aiheeseen.

Päätän mennä sittenkin ottamaan yhden, sillä en näet ytniä missään. Ajattelin, että tällä toisen siiven anniskelualueella, josta oli näkymät melko hyvät ympäristöön, voisin havannoida häntä sillä johonkin tähän suuntaan näin hänen porukkansa menevän.

Otan juoman ja kysyn ensimmäisen näkemälläni tyhjällä pöydällä istuvalta nuorelta naiselta, että onko tässä tilaa.

Hän toivottaa minut hyvinkin tervetulleeksi, ja käynnistää puheenaiheen. Hyvä kroppa, jota pukeutuminen korosti (pane mua-saappaat ja piukka hameviritys), naama ok, mutta ei kyllä tuon ytnin vertainen. Kukapa olisi?

Ja pian lavalle - tai pöytään - saapuukin itse the kilpakosija, Yrjäväke.

Kuten PUA-opeissa palstalla on mainostettu, käy tämäkin sankari oitis naiseen kiinni kuin sika limppuun. (PUA-oppien mukaan naiset rakastavat tuntemattomien miesten lähentelyjä.) Se kuitenkin havaitsee sen, ettei nainen nyt niin hirveästi vastaa hänen koskettelupeliliikkeisiinsä ja korvaan hörinään, etenkin kun nainen tuntuu kiinnittävän paljon enemmän huomiota minuun.

Päätän kysyä, että tuntevatko nämä toisensa entuudestaan, jolloin nainen sanoo että tuo mies tuli tähän jonkin verran ennen minua, joten hän tuntee meidät ihan yhtä hyvin. (Tämän tuleminen naisen suusta etenkin on merkki: valo on vihreä ja toinen mies uhrattavissa).

Tästä alkaa sitten yrjväke kokea olonsa uhatuksi. Jälleen hieman PUA-tyylisesti hän yrittää rivien väleistä passiivis-aggressiivisesti vittuilla, mutta kuten hyvin tiedätte, ei kunnian mies kuuntele sellaista, vaan ottaa sen haasteena.

Yritys ajaa minut pois, kilpistyi kaavalla: P-A-hyökkäys->vastahyökkäys->perääntyminen->taas naisen kimppuun.

Seuraavaksi otetaan uusi vaihde, jatkan naisen kanssa sanailua, mutta nyt kävi jotain mikä tapahtuu silloin kun nainen on kiinnostunut sinusta enemmän kuin toisesta miehestä: nainen rupesi vittuilemaan ihan urakalla yrväkkeelle.

Tässä joitakin otteita siitä:

Se muija osasi kyllä vittuilla. Mutta koska yrväke oli tyypillinen puppe/valkoritari ottaa totta kai kaiken vastaan minkä nainen suoltaa, uskoen, että se on aina ja vain testi ja suurin paskannielijä palkitaan mehukkaalla tinsalla.

Yrväkkeen nimestä se sanoi: "Mitä helvettiä?! Tuohan on jokin naisen nimi!"

Muija myös häpäisi melko roimalla kädellä yrväkkeen äitylin ja muorin, ja tässä oli jo lähellä ettei yrväke suuttunut.

Välillä yrväke kävi muualla. Nainen sanoi, että nyt kusetetaan tuota jätkää ja urakalla kun se tulee takaisin.

Ja seuraavaksi käsky kävikin puppe valkoritariselle: Mene tuohon maahan, polvistu ja nuole minun saappaitani!

Yrväke epäröi hetken, jolloin sanoin: No jos meinaat saada tuon muijan, on parempi totella.

Ja seuraavaksi se menee maahan, ei polvilleen, mutta pistää toisen polven maahan ja nostaa muijan saappaan kädellään ja suutelee sitä. Minä ja muija katsomme toisiamme virnistäen ja pudistellen päätämme.

FINISH HIM!

Yrväke nousee, ja kehuu itseään sanoen, että on rokkitähti joka saa hätistellä naisia kimpustaan (pupeille ominainen "C&F-rutiini").

Sanon tähän: Siinä hommassa snä kyllä olet onnistunut! Ei yhtäkään naista kimpussasi!

Muija repeää täysin.

Tämän jälkeen nainen mm. pistää puppe valkoritarisen vielä hakemaan itselleen kuukautissiteitä. Ja totta kai se tekee sen, kirmaten läpi ihmisiä kysellen onko näillä siteitä.

Myötähäpeäesitys loppuu kun kyytimme olisi lähdössä. Kysyin naiselta, tuleeko hän samalla kyydillä, hän sanoi tulevansa.

Matkalla poispäin tapahtumasta hän sanoo että saisin tuona yönä tinsaa, ihan kuten hän lupasi jo aiemminkin.

A-a-a-a-a-a-alpha POWER!

89

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ex----------PUA

        Missä puhuttiin Tampereesta? Edes minä en tiedä mistä tuo nainen oli kotoisin, joten aika vahva arvaus. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Missä puhuttiin Tampereesta? Edes minä en tiedä mistä tuo nainen oli kotoisin, joten aika vahva arvaus. :D

        Missään muualla ei käytetä sanaa "yrväke"


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Missään muualla ei käytetä sanaa "yrväke"

        :D Okei! Tamperelaisethan sen varmaan tietävät. Oletko itse sieltä?

        Itse olen kuullut tuota käytettävän eräässä suomalaisessa elokuvassa.

        (Valkoritariraivo senkun lisääntyy, kommentit itse aiheesta huutavat suorastaan poissaolollaan.) ;)


      • Hähähähähä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        :D Okei! Tamperelaisethan sen varmaan tietävät. Oletko itse sieltä?

        Itse olen kuullut tuota käytettävän eräässä suomalaisessa elokuvassa.

        (Valkoritariraivo senkun lisääntyy, kommentit itse aiheesta huutavat suorastaan poissaolollaan.) ;)

        Tissiposkellla kihisee. :-D Voisi luulla että se oli tuo valkoritari jota tylytit.


      • Ex----------PUA
        Hähähähähä kirjoitti:

        Tissiposkellla kihisee. :-D Voisi luulla että se oli tuo valkoritari jota tylytit.

        :D Niin, näissähän näkee aina että mihin porukkaan osuu ja uppoaa.

        Jälleen kerran ilta päättyi naisen saamiseen, ja sitä ennen valkoritari/puppe sai korvapesut, joten nyt tietenkin Munattomien puolue huutaa ja elämöi raivoissaan aiheen ohitse, vaikka jokainen tietää sen todellisen raivon syyn.

        On tainnut tällä meidänkin YRVÄKKEELLÄ tulla pakit joltain tamperelaisen alfan muijalta kun noin traumaattista jankkaamista tulee.

        Muuten taas kurpat eivät kestä kun palstatotuus, kuten se että vanhemmat miehet saavat nuorempa naista, toteutuu 100% ja kun heidän aivopesunsa kumotaan näin.


    • tutorisi

      Kiinnitä huomiota yksityiskohtiin: nyt on elokuu. Elokuussa naiset eivät käytä saappaita :)

      Jos keksit lempinimen jollekin, yritä kirjoittaa se edes kaksi kertaa oikein, teho on parempi. Oliko siis kyse yrjäkkeestä, yrjäväkestä, yrjväkestä vai mistä?

      Parempi ettet enää käytä tinsa-sanaa, siitä tulee niin hullunkurisia mieleyhtymiä. Etenkin kun tässä tarinassa _nainen_ käytti kyseistä sanaa :D

      Jos nainen keksii kuukautisside-hakemis-jutun, hänellä on todennäköisesti oikeasti kuukautiset, mihin hän "vihjaa", kun ei muuten saa hätistettyä miestä pois. Silloin tarinan päätyminen siihen, että sinä saat seksiä (olkoonkin että vain "tinsaa") ei tunnu niin hohdokkaalta, vaan tulee mielikuvia verisistä ja kakkaisista talkoista :)

      Näissä kun petraat, tarinasi paranevat koko ajan !

      • Ex----------PUA

        "Kiinnitä huomiota yksityiskohtiin: nyt on elokuu. Elokuussa naiset eivät käytä saappaita :) "

        :D Sinun täytyy olla tämä sama tinsatuntija, joka olet vienyt itsesi nolaamisen jälleen uudelle tasolle.

        "Parempi ettet enää käytä tinsa-sanaa, siitä tulee niin hullunkurisia mieleyhtymiä. Etenkin kun tässä tarinassa _nainen_ käytti kyseistä sanaa :D"

        Niin tuleekin: Joko olet löytänyt tinsan? :D

        Samoin, tässä tarinassa ei missään sanottu että nainen olisi sanonut noin. Se ei ollut naisen kommentti, vaan eihän noin jälkeenjäänyt voi sitä käsittää.


      • Ex----------PUA

      • tutorisi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Tässä muuten sinulle vielä biisi: https://www.youtube.com/watch?v=JqyV92w5-ww

        "Hei, jos unohdat saappaat
        silloin tulen takaisin, otan saappaani,
        luovin elokuun virtaa"

        :D :D :D

        Ahaa, olit kuunnellut CMX:ää ennen novellisi kirjoittamista. Siitä pisteet :) Jatka CMX:n parissa, kuuntele sanoja!


      • Ex----------PUA
        tutorisi kirjoitti:

        Ahaa, olit kuunnellut CMX:ää ennen novellisi kirjoittamista. Siitä pisteet :) Jatka CMX:n parissa, kuuntele sanoja!

        "Hei, jos unohdat saappaat
        silloin tulen takaisin, otan saappaani,
        luovin elokuun virtaa"

        Osu ja uppos! :D :D :D

        Joko tinsa on löytynyt?


    • Ex----------PUA

      JA sitten ne pointit.

      Nainen.

      - Nainen valitsee. Olen sanonut, ja tämän tiede vahvistaa myös, että nainen valitsee sinut kahdessa jaksossa, eli ensimmäinen vaikutelma on muutamassa sekunnissa, ja siinä katsotaan kelpaatko seksiin, ja sen jälkeen tulee 15 minuutin tarkasteluvaihe, jossa tuo päätös lyödään lukkoon. Sen jälkeen asiat "voivat vain tapahtua".

      - Hypergamia. Tässä se taas nähdään, ja yleensä kun nainen valitsee mielestään tasokkaamman miehen, muuttuvat tällöin muut miehet joko ilmaksi, heidät nakitetaan kaverialueeelle toimittamaan kamarineidon virkaa ja pahimmassa tapauksessa käy kuten tässä raportissa, eli miespoloista pannaan halvalla, mutta tämä mies ei pane ketään! (Näet, alfa ei koskaan palvele naista, vaan nainen katsoo alfaa ylöspäin, ja palvelee alfaa. Betat ja ketmit taas palvelevat naista).

      - Kun nainen on valinnut sinut, sinun ei juurikaan tarvitse huolehtia muista miehistä, nainen tekee sen kyllä puolestasi ( Pitää tosin myöntää, että hieman sääliksikin käy nyt tässä vaiheessa tuota "kilpakosijaani", mutta toisaalta, se itse haastoi minut, joten seuraukset ovat myös hänen). Esim. nahkahousu-YTN oli myös hyvä esimerkki tästä samasta ilmiöstä. Nainen ei vain auta sinua, vaan myös tekee likaisen työn puolestasi (Charles Mansonin naiset jopa murhasivat hänen puolestaan!) ja ajaa muut miehet pois. Esim. eräs tyyppi vielä kotimatkalla yritti tämän kertaisalle naiselle tehdä itseään tykö, jolloin nainen kysyy: "Olet sub vai top?" "mi-mi-mitä?!" kysyy mies ja lähtee pois. Tässä täytyy sanoa että myös minua repeilytti. :D HUOM: poikkeus tässä on siinä jos tuo toinen mies on sinua tasokkaampi. Silloin olet kusessa, sillä kyseessä ei ole se ettäkö toinen mies iskisi tuon naisen sinulta, vaan että tuo nainen iskee sen toisen miehen! Muistakaa oppi apinasta ja oksasta!

      Sinisen pillerin (puppeilu ja valkoritarointi) vs. punaisen pillerin (palstatotuudet, kunnian miehen tiet) metodit.

      - Koskettelu ei auttanut mitään, vaan siinäkin kävi kuten sanoin (muija itseasiassa yhdessä vaiheessa nappasi kiinni miehen letistä, tukisti kunnnolla ja repäisi irti itsestään). Nämä molemmat sinisen pillerin metodit perustuvat naisen asettamiseen jalustalle, ja tässä näemme mitä siitä seuraa. Tämä tyyppi ei tunnistanut/uskonut että nainen valitsee. Mitä tulee minuun, niin tuo nainen meidän lähtiessämme tarttui minua käsivarrresta ja otti käsikynkkään, ja tätä aiemmin hän tuli jo kainalossani, kiltisti ja kuuliaisena kun poistuimme paikalta. Taas meni kuten sanoin: koskettelulla on paikkansa, mutta yleensä vain silloin kun nainen on jo valinnut sinut.

      - Testaaminen. Vaikka testaaminen on eräs parhaimpia PUA-konsepteja, niin tässä kävi juuri kuten olen sanonut: kaikki ei ole testaamista. Näin ollen PUA-tyylinen tapa ratkaista testit mielistelyllä ja nielemällä paskaa kiltisti, ei toiminut vaan totaalisesti kostautui, sillä kuviteltiin että kyntämällä paskatestien läpi saadaan nainen joka on valinnut toisin. Ja miten kävi? Usein pupet ja valkoritarit on aivopesty uskomaan, että saat teoillasi naisen kiinnostumaan, ja olet se joka valitsee. Jos tuo tyyppi olisi ollut ottanut punaisen pillerin, se olisi 1. arvostanut itseään kuten kunnian mies ja lähtenyt 2. tajunnut että tuo oli epäkiinnostuksen merkki jolloin se olisi tarkoittanut merkkiä siitä, että on tullut aika siirtyä seuraavaan.

      - Valkoritarointi ja puppeilu ei muutenkaan toiminut, vaan nainen lähti minun mukaani, joka tein minimaalisesti mitään. Samoin voisi sanoa persoonasta, kyseessä oli pitkälti tälläinen tyyppi josta ei liiemmin näytetty tykkäävän, mutta joka oli kirjaimellisesti valmis nuolemaan naisen saappaita mielistelläkseen tätä. Hieman vastaavaan on törmätty palstallakin viime aikoina, siinä missä minä ja hyvät ystäväni pidämme pintamme ja kunniamme, mutta silti saamme tinsan ja nussunussun.

    • 13cm

      Novellit menevät yhä oudommiksi ja oudommiksi.

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        0% kommentointia itse aiheeseen, koska totuus sattuu
        100% ohivastausta

        PS. Joko tinsa on löytynyt? Vai vieläkö se on rectumissa? :D


      • Näin.on
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        0% kommentointia itse aiheeseen, koska totuus sattuu
        100% ohivastausta

        PS. Joko tinsa on löytynyt? Vai vieläkö se on rectumissa? :D

        Samat sanat.

        Kertomuksesi mukaan "tinsa" on pakaroiden välissä ja löytyy kun niitä levittää.


      • Ex----------PUA
        Näin.on kirjoitti:

        Samat sanat.

        Kertomuksesi mukaan "tinsa" on pakaroiden välissä ja löytyy kun niitä levittää.

        Itte oot-defenssi! :D

        0% kommentointia itse aiheeseen, koska totuus sattuu

        Joko tinsa on löytynyt? Vai vieläkö se on rectumissa? Vai onko niin ettei sitä ole ollenkaan naisella? :D


      • 13cm
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi! :D

        0% kommentointia itse aiheeseen, koska totuus sattuu

        Joko tinsa on löytynyt? Vai vieläkö se on rectumissa? Vai onko niin ettei sitä ole ollenkaan naisella? :D

        Kommentoin aihetta sen olevan outo novelli.


      • Ex----------PUA
        13cm kirjoitti:

        Kommentoin aihetta sen olevan outo novelli.

        Entä joko tinsa on löytynyt? Vai vieläkö se on rectumissa? Vai onko niin ettei sitä ole ollenkaan naisella? :D


    • Ex----------PUA

      Jälleen tuttua kommenttiosiossa osumia ja unohtumattomia sammakoita suusta, mutta 0% vastausta itse aiheeseen.

      = 100% sukkana sisään! :D

      • Ex----------PUA

        Etenkin palstan virallinen valkoritari on selvästi pillastunut tästä. :D Onkohan tässä nyt hakattu kommenttiosio täyteen rekatulla nimimerkillä ja multinikeillä.

        Vaan, kuten sanoin 100% sukkana sisään! :D


    • Ex----------PUA

      Raportti ei voi olla totta, koska:
      "Pillu ei näy persekannikoiden välistä pyllistäessä.
      Siksi minä tiedänkin missä kohti se vittu naisella on."
      "Tinsa (lat. rectum). Sijaitsee pakaroiden välissä"
      "nyt on elokuu. Elokuussa naiset eivät käytä saappaita"

      :D

    • nhrhwgeweg

      Minkälainen tuo toinen mies oli sitten?

      • Ex----------PUA

        No sellainen joka ehkä oli hakennut tiettyä jäännyttä tyyliinsä, mutta ei silti ollut mikään tatuoitu sikaniskakaan, Se myös puhui sellaista aika paksua stadin slangia, mikä oli varmaankin siitä itsestään coolia vielä näin vuonna 2016. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        No sellainen joka ehkä oli hakennut tiettyä jäännyttä tyyliinsä, mutta ei silti ollut mikään tatuoitu sikaniskakaan, Se myös puhui sellaista aika paksua stadin slangia, mikä oli varmaankin siitä itsestään coolia vielä näin vuonna 2016. :D

        Kai se kuvitteli, että Tampereella stadin slangilla kerää ihailua.


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Kai se kuvitteli, että Tampereella stadin slangilla kerää ihailua.

        Vainko Tampereellla? Ei Helsingissä, Turussa tai muissa kaupungeissa?


    • "C&F-rutiini", mitä tämä tarkoittaa?

      • Ex----------PUA

        Tamperetta. :D Mitä luulit, ei kai tuollaista termiä käytetä muualla paitsi Tampereella, etenkin viikkotapahtumien yhteydessä.


    • KATO EXPUA MOROO!!! Mitäs, oletko jo päässyt poikuudestasi sinä aikana kun minä olen täyttänyt vuosia ja päässyt kolmen uuden ytmin käsittelyyn? ;)

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos!:D Kurpparaivo on alkanut!

        Jälleen raportti toimi ja huorat alkaa huutamaan! :D

        Kato moro vanah huora, olitko taas HC-ätmin käytettävänä ikäkriisisi vuoksi? Minä tässä olen vallan pannut nuoria naisai, kuten näkyy, joten ei ihme että olet noin raivoissasi.

        Nyt olet vieläkin vanhempi ja käytetympi kuin koskaan aiemmin.

        Aloitetaanpa heti huudatus:
        Huuda jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D


      • heheeeheeee
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!:D Kurpparaivo on alkanut!

        Jälleen raportti toimi ja huorat alkaa huutamaan! :D

        Kato moro vanah huora, olitko taas HC-ätmin käytettävänä ikäkriisisi vuoksi? Minä tässä olen vallan pannut nuoria naisai, kuten näkyy, joten ei ihme että olet noin raivoissasi.

        Nyt olet vieläkin vanhempi ja käytetympi kuin koskaan aiemmin.

        Aloitetaanpa heti huudatus:
        Huuda jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Ei taida vanha jaksaa enää huutaa. ;-)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!:D Kurpparaivo on alkanut!

        Jälleen raportti toimi ja huorat alkaa huutamaan! :D

        Kato moro vanah huora, olitko taas HC-ätmin käytettävänä ikäkriisisi vuoksi? Minä tässä olen vallan pannut nuoria naisai, kuten näkyy, joten ei ihme että olet noin raivoissasi.

        Nyt olet vieläkin vanhempi ja käytetympi kuin koskaan aiemmin.

        Aloitetaanpa heti huudatus:
        Huuda jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Ja neitsytsetä raivoaa! :) Selkein mahdollinen merkki, siitä että poikuus on vieläkin visusti tallella :) Ei mutta tuohan on jo melkein selkeämpi vastaus kysymykseeni kuin "en ole päässyt poikuudestani" :)


      • heheeeheeee kirjoitti:

        Ei taida vanha jaksaa enää huutaa. ;-)

        No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha, toisin kuin ExPUA joka on jo 58-vuotias.


      • Ex----PUA

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D


      • VanhainkodinHoitajaN
        Ex----PUA kirjoitti:

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Noniin ExPUA. Kello on jo niin paljon että on sinun iltalääkkeen ja nukkumaanmenon aika.


      • Ex----------PUA
        VanhainkodinHoitajaN kirjoitti:

        Noniin ExPUA. Kello on jo niin paljon että on sinun iltalääkkeen ja nukkumaanmenon aika.

        Ja huudatus jatkuu, samalla kun saimme varmennuksen siitä, että huuto on myöntyväisyyden merkki! Myös nimimerkin vaihto on ennalta-arvattava ele. :D

        Än, yy, tee NYT!

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Ja huudatus jatkuu, samalla kun saimme varmennuksen siitä, että huuto on myöntyväisyyden merkki! Myös nimimerkin vaihto on ennalta-arvattava ele. :D

        Än, yy, tee NYT!

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Sinä väität että minä huudan. Kumpi meistä käyttääkään huutomerkkejä? ;)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Sinä väität että minä huudan. Kumpi meistä käyttääkään huutomerkkejä? ;)

        Ja huudatus jatkuu, samalla kun saimme varmennuksen siitä, että huuto on myöntyväisyyden merkki! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!


      • Valitse_toinen
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha, toisin kuin ExPUA joka on jo 58-vuotias.

        > No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias


      • Kuka onkaan palstan neitseellisin mies? Sano E, sano X, sano PUA. Se on ExPUA!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Kuka onkaan palstan neitseellisin mies? Sano E, sano X, sano PUA. Se on ExPUA!!!

        Osu ja uppos! :D

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D

        NE-NE-NE-NE-NE-NE-NEITSYYT!!! :D


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        NE-NE-NE-NE-NE-NE-NEITSYYT!!! :D

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D


      • helmiä.sioille
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D

        Alfauros vauhdissa. :D


      • Ex----------PUA
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Alfauros vauhdissa. :D

        A-a-a-a-a-a-alpha POWER! ;)

        Jos vaihdoit nimimerkkiä, niin siinä tapauksessa voin todeta: multinikkailua - osu ja uppos! ;)


      • helmiä.sioille
        Ex----------PUA kirjoitti:

        A-a-a-a-a-a-alpha POWER! ;)

        Jos vaihdoit nimimerkkiä, niin siinä tapauksessa voin todeta: multinikkailua - osu ja uppos! ;)

        Jatka "alfa"uroilua tai mitä se tapauksessasikaan sitten tarkoittaa. :D ;)


      • Ex----------PUA
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Jatka "alfa"uroilua tai mitä se tapauksessasikaan sitten tarkoittaa. :D ;)

        Sopii. Jatka sinä puolestasi ihmeessä yrväilyä. ;) Raporttini esimerkki todistaa, että me molemmat saamme siinä jotain, minä naisen, sinä kyykytystä.


    • Y675

      Pua ja sen kyrväke!

      • Ex----------PUA

        Tuossa on tämän raportissa käytetyn "tamperelaisen sanan" alkuperäinen muoto btw. Löytyypi kun hakee, vaan eihän suuttunutt valkoritari nyt sellaista tiennyt. :)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Tuossa on tämän raportissa käytetyn "tamperelaisen sanan" alkuperäinen muoto btw. Löytyypi kun hakee, vaan eihän suuttunutt valkoritari nyt sellaista tiennyt. :)

        Mistä tiedät, että sana ei ole Tamperetta, ellet itse ole sieltä?


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Mistä tiedät, että sana ei ole Tamperetta, ellet itse ole sieltä?

        Todistustaakka on sinun. Sinun tehtäväsi on todistaa että se on tamperelainen sana, koska sinä niin väität.

        Urbaani sanakirjahan osoittaa että kyseessä on yleisesti tiedetty sana (tai sen muoto).

        Joten, milloin todistat että kyseinen sana esiintyy VAIN ja AINOASTAAN Tampereella? Entä mistä tiedät jos et ole tamperelainen?

        Vai purkaako yrväke valkoritariraivoa nyt yhtä passiivis-aggressiivisesti kuin raportinkin yrväke, aiheen ohi kun siihen ei ilkiä koskea? ;)


      • Mikset voi myöntää, että asut Tampereella?


      • Tarkennus
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Todistustaakka on sinun. Sinun tehtäväsi on todistaa että se on tamperelainen sana, koska sinä niin väität.

        Urbaani sanakirjahan osoittaa että kyseessä on yleisesti tiedetty sana (tai sen muoto).

        Joten, milloin todistat että kyseinen sana esiintyy VAIN ja AINOASTAAN Tampereella? Entä mistä tiedät jos et ole tamperelainen?

        Vai purkaako yrväke valkoritariraivoa nyt yhtä passiivis-aggressiivisesti kuin raportinkin yrväke, aiheen ohi kun siihen ei ilkiä koskea? ;)

        Kyrväke-termi on lähtöisin Tampereen Tekusta.


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Mikset voi myöntää, että asut Tampereella?

        Miksi et todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?


      • Näin.on
        outsider1 kirjoitti:

        Mikset voi myöntää, että asut Tampereella?

        Ex---PUA on oikeasti nääsnääs-miehiä. Takatukka löytyy ja kotoisin metsästä.


      • Ex----------PUA
        Tarkennus kirjoitti:

        Kyrväke-termi on lähtöisin Tampereen Tekusta.

        Käytä nyt outsider sitä omaa nimimerkiäsi, vaikka nyt on aika ilmeisestä että:
        - suutuit siitä kun lajitoverisi jäi lehdelle soittelemaan
        - keksit yrväkeraivossasi väittämän, mitä et pysty todistamaan, mutta jota nyt multinikillä yrität todistaa.

        En tiedä onko asia noin miten sanot, mutta tiedän vain että kyseessä on yleiset sanat joista molemmat ovat esiintyneet elokuvissa joten toistaiseksi yrväkkeen teoria ei saa mistään tukea:

        http://www.lily.fi/blogit/mua-lemmitko-viela-kustaa/kyrvake-ja-muut-onnistuneet-suomennokset-0


      • Ex----------PUA
        Näin.on kirjoitti:

        Ex---PUA on oikeasti nääsnääs-miehiä. Takatukka löytyy ja kotoisin metsästä.

        Ja taas! :D

        Käytä nyt outsider sitä omaa nimimerkiäsi, vaikka nyt on aika ilmeisestä että:
        - suutuit siitä kun lajitoverisi jäi lehdelle soittelemaan
        - keksit yrväkeraivossasi väittämän, mitä et pysty todistamaan, mutta jota nyt multinikillä yrität todistaa.

        Miksi et todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?


      • Näin.on
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ja taas! :D

        Käytä nyt outsider sitä omaa nimimerkiäsi, vaikka nyt on aika ilmeisestä että:
        - suutuit siitä kun lajitoverisi jäi lehdelle soittelemaan
        - keksit yrväkeraivossasi väittämän, mitä et pysty todistamaan, mutta jota nyt multinikillä yrität todistaa.

        Miksi et todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?

        En ole Outsider, mutta sinä asut Tampereella ja se on 100% faktaa. Kotoisin olet metsästä.


      • 8plus17
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ja taas! :D

        Käytä nyt outsider sitä omaa nimimerkiäsi, vaikka nyt on aika ilmeisestä että:
        - suutuit siitä kun lajitoverisi jäi lehdelle soittelemaan
        - keksit yrväkeraivossasi väittämän, mitä et pysty todistamaan, mutta jota nyt multinikillä yrität todistaa.

        Miksi et todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?

        Kummasti saat sen aina katoamaan kun kysyt todisteita.


      • Ex----------PUA
        Näin.on kirjoitti:

        En ole Outsider, mutta sinä asut Tampereella ja se on 100% faktaa. Kotoisin olet metsästä.

        Edelleenkin: 0% todisteita, 100% multinikkaamista. :D

        Miksi et yrväke todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?


      • Ex----------PUA
        8plus17 kirjoitti:

        Kummasti saat sen aina katoamaan kun kysyt todisteita.

        Niin, yrväkkeet ja muut suvatki pitävät itseään neroina, kun ne vaihtavat keskustelupalstalla puheenaihetta, sillä niiden "aivoissa" se tarkoittaa sitä että aihe kumoutuu jollain magialla. :D

        Toinen mihin se pyrkii on ilmeisesti se, että se yrittää saada asuinpaikkani selville jankuttamalla paikkakunta kerrallaan. Yhdessä kohtaa se oli Helsinki, ja nyt se on sitten Tampere.

        Kurpat ja yrväkkeet ovat niin ennalta-arvattavia. :D


      • Näin.on
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Niin, yrväkkeet ja muut suvatki pitävät itseään neroina, kun ne vaihtavat keskustelupalstalla puheenaihetta, sillä niiden "aivoissa" se tarkoittaa sitä että aihe kumoutuu jollain magialla. :D

        Toinen mihin se pyrkii on ilmeisesti se, että se yrittää saada asuinpaikkani selville jankuttamalla paikkakunta kerrallaan. Yhdessä kohtaa se oli Helsinki, ja nyt se on sitten Tampere.

        Kurpat ja yrväkkeet ovat niin ennalta-arvattavia. :D

        Kukaan ei ole jankuttanut Helsingistä. Sinä olet Tampereella.


      • Ex----------PUA
        Näin.on kirjoitti:

        Kukaan ei ole jankuttanut Helsingistä. Sinä olet Tampereella.

        Edelleenkin: 0% todisteita, 100% multinikkaamista. :D

        Miksi et yrväke todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?


      • Ex----------PUA

      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Edelleenkin: 0% todisteita, 100% multinikkaamista. :D

        Miksi et yrväke todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?

        En ole sama kuin Näin.on.. Joku muukin tietää tamperelaisuutesi. ;)


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        En ole sama kuin Näin.on.. Joku muukin tietää tamperelaisuutesi. ;)

        Osu ja uppos! Ja lisää hirveää valehtelua. :D

        Edelleenkin 0% todisteita, 100% valehtelua yms.

        Miksi et stadin yrväke todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?

        Tämänhän pitäisi olla varma tieto, eikä suinkaan sitä että yrität arvuutella asuinpaikkaani, joten miksi se on niin vaikeaa todistaa?


      • erh4ewgw
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! Ja lisää hirveää valehtelua. :D

        Edelleenkin 0% todisteita, 100% valehtelua yms.

        Miksi et stadin yrväke todista väitettäsi ja vastaa itse raportin aiheeseen?

        Tämänhän pitäisi olla varma tieto, eikä suinkaan sitä että yrität arvuutella asuinpaikkaani, joten miksi se on niin vaikeaa todistaa?

        Ei tuo roskasakki tarvitse väitteidensä tueksi todisteita.


      • Ex----------PUA
        erh4ewgw kirjoitti:

        Ei tuo roskasakki tarvitse väitteidensä tueksi todisteita.

        Jep. Se oli tämä tyypillinen "Ex PUa on Informer on eräs hänen postaamansa blogisti"-olettamus, joka oli höystetty nyt uudella olettamuksella, jolloin saimme aikaan tukevan kehäpäätelmän. :)


    • Ex----------PUA

      Jälleen yksi raportti, mikä osui ja upposi! :D

      50 viestiä!

      • Kohti sataa! JA SEN YLI!!!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Kohti sataa! JA SEN YLI!!!!!

        Nyt jo yli 60! Mukana mm. sinun huudattamistasi! :D

        Mistä tulikin mieleeni lainaus eräästä viestistä:
        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Nyt jo yli 60! Mukana mm. sinun huudattamistasi! :D

        Mistä tulikin mieleeni lainaus eräästä viestistä:
        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D

        NEITSYT NEITSYT NEITSYT!!! RAAAAAAAAAAAA!!!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        NEITSYT NEITSYT NEITSYT!!! RAAAAAAAAAAAA!!!!!

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D

        NNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYYTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        NNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYYTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Huuda lisää, jos olet vanha ja ruma huora, jota kukaan ei enää huoli! :D

        Än, yy, tee NYT!

        Tästä hieman lisäpontta huutoon:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! :D

        NNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII... Ovikello soi, YTM-vieraani siellä on oven takana. Valitettavasti en voi jatkaa sinun huudattamistasi koska nyt on panot tiedossa ;)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        NNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII... Ovikello soi, YTM-vieraani siellä on oven takana. Valitettavasti en voi jatkaa sinun huudattamistasi koska nyt on panot tiedossa ;)

        VOITTO!! :D Huudatuksia taisi tulla ennätyksen verran.

        A-a-a-a-a-a-alpha POWER! :D

        Huudatettu vanha haaska lähti pohtimaan seuraavaa kysymystä, sillä kukaan YTM ei sitä käyttäisi kyllä mihinkään kellonaikaan:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        VOITTO!! :D Huudatuksia taisi tulla ennätyksen verran.

        A-a-a-a-a-a-alpha POWER! :D

        Huudatettu vanha haaska lähti pohtimaan seuraavaa kysymystä, sillä kukaan YTM ei sitä käyttäisi kyllä mihinkään kellonaikaan:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)

        44-v nuori nainen

        Sitten kysymys ExPUA:lle. Onko sinulla parhaat nuoruusvuodet...
        [ ] edessäpäin
        [ ] takanapäin

        Rasti ruutuun! (Ei ole pakko vastata)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        44-v nuori nainen

        Sitten kysymys ExPUA:lle. Onko sinulla parhaat nuoruusvuodet...
        [ ] edessäpäin
        [ ] takanapäin

        Rasti ruutuun! (Ei ole pakko vastata)

        Kirveleekö vanhaa huoraa tappio?! :D

        Osu ja upposi taas!

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Kirveleekö vanhaa huoraa tappio?! :D

        Osu ja upposi taas!

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)

        Voi vitun autisti :D Jos osaisit lukea niin olisit huomannut, että minä vastasin jo tuohon täkyyn :D Suosittelen lukemaan viestini uudelleen jos niin kovasti haluat vastauksen tuohon :)

        Sensijaan, se, ettet sinä vastannut minun kysymykseeni, ei yllätä yhtään :) Et sitten osannut olla yhtään ennalta-arvaamattomampi ;)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Voi vitun autisti :D Jos osaisit lukea niin olisit huomannut, että minä vastasin jo tuohon täkyyn :D Suosittelen lukemaan viestini uudelleen jos niin kovasti haluat vastauksen tuohon :)

        Sensijaan, se, ettet sinä vastannut minun kysymykseeni, ei yllätä yhtään :) Et sitten osannut olla yhtään ennalta-arvaamattomampi ;)

        No se on ideakin että sinä vastaat tuohon täkyyn! :D

        Mutta et sinä vastannut siihenkään oikein, sillä ilmeisesti kahdesta vaihtoehdosta valitseminen on hyvin vaikeaa.

        Joten, ei muuta kuin uusiksi, HUUTO JATKUKOON! :D

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        No se on ideakin että sinä vastaat tuohon täkyyn! :D

        Mutta et sinä vastannut siihenkään oikein, sillä ilmeisesti kahdesta vaihtoehdosta valitseminen on hyvin vaikeaa.

        Joten, ei muuta kuin uusiksi, HUUTO JATKUKOON! :D

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)

        Miltä tuntuu se, että tarvitset 20 seksikumppania siihen että olet mennyt minun ohi seksipartnereiden määrässä ;)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Miltä tuntuu se, että tarvitset 20 seksikumppania siihen että olet mennyt minun ohi seksipartnereiden määrässä ;)

        HUUTO JATKUKOON! :D

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        HUUTO JATKUKOON! :D

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)

        HUUDA NEITSYT-PUA HUUDA!!!!!!!!!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        HUUDA NEITSYT-PUA HUUDA!!!!!!!!!!!

        HUUTO JATKUKOON! :D

        Ja nyt sitä huutoa, näytä kuka täällä on alfa ja kuka vanha haaska!

        Täky:

        "> No mä nyt en ole vielä todellakaan mikään vanha
        > 44 vuotias"

        - Valitse toinen, mummeli! ;)


    • 12plus3

      Miksei suurin osa neitsytsedistä pääse teinineitseiden kanssa peuhaamaan, jos korvakarvat ja inkotenssi nostavat MA:ta?

      • Ex----------PUA

        Oletko yrväke vai kurppa kun vastaat aiheen ohitse?


      • 12plus3
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Oletko yrväke vai kurppa kun vastaat aiheen ohitse?

        Mikä oli aihe? Referoi.


      • Ex----------PUA
        12plus3 kirjoitti:

        Mikä oli aihe? Referoi.

        Raportti?!

        Tuntuisi olevan aika kova pala. :D Eikä kyllä ihme.

        Valkoritari jäi ilman ja nuori nainen valitsi minut. Useampikin. :)


    • Ex----------PUA

      Pian tässäkin 90 vastausta.

      Saamme vissiinkin nyt tuplasatkut aikaiseksi. :)

      A-a-a-a-a-alpha POWER!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34481
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22064
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11155
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      7591
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6675
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      54
      5073
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4107
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      46
      1756
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1693
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe